• Teškoće s izgovorom

    Teškoće s izgovorom

    28.07.2014

    Frikative i afrikate možete sami vježbati pred ogledalom, kao i glas R, tako da auditivno i vizualno možete pratiti samu realizaciju glasova. Kod glasova SZC su usne raširene u "blagi osmijeh", a kod glasova ŠŽČĆĐDž su usne skupljene u položaj "poljupca".

  • Tugovanje i prekid veze

    Tugovanje i prekid veze

    05.06.2014

    Svaki gubitak je težak i puno nam znači, neovisno radi li se o gubitku dragog predmeta, rastanku, smrti bliske osobe. Emocije koje prate gubitak “troše” puno naše energije te je važno uzeti si dovoljno vremena za odmor, dovoljno spavati, ne natrpavati se s puno posla i obaveza, izdvojiti vrijeme svaki dan za “teške” emocije, posvetiti se sebi i svojim potrebama, čuvati sebe i brinuti se o sebi.

  • Žrtva sam mobbinga na poslu

    Žrtva sam mobbinga na poslu

    17.12.2013

    Biti izložen takvoj vrsti nepravde i nemati mogućnost zauzeti se za sebe da to ima i neke rezultate može biti i vrlo pasno za Vaše psihičko i fizičko zdravlje te je odluka da se maknete iz takve radne sredine vrlo hrabra i korisna za Vas.

  • Nastupi i trema

    Nastupi i trema

    10.12.2013

    Trema je u biti korisna jer omogućuje organizmu pojačanu aktivaciju, adrenalin unosi dodatnu energiju i pomaže nam da se bolje fokusiramo na ono što radimo i damo sve od sebe. No, problem nastaje kad trema postaje toliko velika da stvara tjeskobu i osjećaj anksioznosti.

  • Postajem bezvoljna i umorna?!

    Postajem bezvoljna i umorna?!

    24.10.2013

    Naglo i bez nekog konkretnog povoda naći se u stanju koje opisujete može biti jako uznemirujuće i zabrinjavajuće te vrlo teško. Samim time što nemate motivacije ni za čime, čak i kad se radi o stvarima koje vas vesele, teško je samostalno se izvući iz svega što vam se događa i što osjećate.

  • Razvoj govora kod male djece

    Razvoj govora kod male djece

    11.09.2013

    Unutar kronološke dobi od 2 do 3 godine dijete bi trebalo moći ponoviti rečenicu sastavljenu od dvije riječi, razumjeti razlike unutar značenja veliko-malo, gore-dolje, u-na. Nadalje, pravilno izgovarati sve samoglasnike te suglasnike P,M,N,J,T,D,K,G,V,L,F,C.

  • Kako s anksioznošću kroz život?

    Kako s anksioznošću kroz život?

    18.07.2013

    Važno je da znaš da bez obzira što ti se to događa bez nekog razumljivog povoda i bez tvog utjecaja, ti možeš preuzeti kontrolu i smiriti svoje tijelo i svoj um, opustiti se i biti dobro.

  • Što nakon preljuba u odnosu?

    Što nakon preljuba u odnosu?

    29.04.2013

    Uz doživljaj prevare se vežu brojne emocije poput ljutnje i bijesa, velike tuge, razočaranosti i boli, ljubavi prema partneru i krivnje što ga još uvijek volimo. Taj vrtlog emocija je sasvim normalan i očekivan za ovu situaciju i jako je zbunjujuć. Ne znamo što više zaista osjećamo, što nam je važno, a ponajmanje što bismo željeli i što nam treba.

  • Želim imati dobar odnos sa sinom

    Želim imati dobar odnos sa sinom

    11.04.2013

    Jako je teško kad drugi ljudi ne ispunjavaju naša očekivanja, kad nas razočaraju. A još je teže kad su ti drugi ljudi naša vlastita djeca. „Posao“ roditelja je vrlo težak i odgovoran, a za njega se ne dobiva plaća te rijetko kada dobijemo zahvalnost u obliku konkretnih riječi ili djela.

  • Poticaj na promjenu

    Poticaj na promjenu

    27.02.2013

    Vrlo je važno razumjeti da ne postoji način da nekome pomognete dok on sam ne odluči potražiti pomoć, bilo od Vas ili nekog drugog. Nagovoriti nekoga na nešto što ne želi je vrlo težak i često nemoguć pothvat. Stoga je puno važnije da budete iskreni prema sebi i prema svom dečku vezano za Vaša razmišljanja o budućnosti i dvojbama koje Vam se javljaju.

  • Psihosomatske teškoće

    Psihosomatske teškoće

    25.02.2013

    Psihosomatski poremećaj je trenutni poremećaj pojedinih tjelesnih organa i sustava, u čijem nastanku glavnu ulogu imaju psihogeni faktori, odnosno emocionalna stanja. Najčešće psihosomatske reakcije su: iznenadni ubrzan rad srca, znojenje dlanova, crvenilo na licu, hiperventilacija pa i probavne smetnje. Ukoliko kroz duže vrijeme dođe do promjene na samom organu, tada govorimo i o psihosomatskim bolestima.

  • Problemi sa šeficom na poslu

    Problemi sa šeficom na poslu

    21.02.2013

    Vrlo je teško raditi u okruženju koje nije podržavajuće, pogotovo ako su naši nadređeni prema nama agresivni na bilo koji način. Najčešća reakcija na agresivne ljude je iskazivanje submisivnosti, odnosno strategija „poduzet ću sve, samo da me pusti na miru“. Ta strategija ima svoje prednosti i omogućava nam barem povremeni „mir“ na poslu, no jako šteti našem samopoštovanju i poziciji na radnom mjestu te tako i razvoju naše karijere.

  • Teškoće s nesanicom

    Teškoće s nesanicom

    18.02.2013

    Ponekad kad smo jako umorni i pospani, imamo paradoksalnu situaciju da nam je teže zaspati. Događa nam se da smo previše nervozni od umora i teško nam je umiriti se i usnuti. Također, na nesanicu može utjecati i velika aktivnost tokom dana ili kasno popodne te nam je organizam u stanju visoke pobuđenosti. Isti takav utjecaj ima i stres.

  • Zabrinut sam za svoju djevojku

    Zabrinut sam za svoju djevojku

    13.02.2013

    Teško je kad nama bliski ljudi pate i nesretni su, a mi im ne znamo pomoći. Često se događa da imamo želju da se mi moramo nositi s teškoćama koje su snašle naše bližnje jer bismo mi s time lakše izašli na kraj te bismo im tako pomogli. No, važno je osvijestiti da ne možemo živjeti tuđe živote i nositi svoje bližnje na svojim leđima čitav život koliko god mi to željeli jer to nije dobro niti za nas niti za njih.

  • Kako dalje kad ništa nije kako želimo?

    Kako dalje kad ništa nije kako želimo?

    04.02.2013

    Jedna od težnji u ljudskoj prirodi je da planiramo i organiziramo svoj život i svoju budućnost. No, život je često nepredvidiv i odnese nas u nekom smjeru koji nismo mogli niti zamisliti. Koliko god nastojali stvoriti i osigurati si sve što želimo, može nam se dogoditi spletom okolnosti koje su izvan naše moći da se nađemo u ovako teškoj situaciji u kojoj se Vi sada nalazite.

  • Strah od javnih nastupa

    Strah od javnih nastupa

    28.11.2012

    Osjećaj nervoze i strah od javnih nastupa i govora su vrlo česta pojava. Osjećaj koji je prisutan kod gotovo svih ljudi pred javne nastupe je trema. Trema je u biti pobuđenost organizma koja nam omogućava da budemo fokusirani, jako koncentrirani, možemo brzo reagirati u slučaju neke opasnosti.

  • Što s ljubomorom?

    Što s ljubomorom?

    21.11.2012

    Definiranje sebe kroz druge ljude i zadovoljavanje tuđih potreba prije svojih, vrlo je nezavidna pozicija u koju se možemo staviti. Naime, ako nas ti drugi odbace ili ne budu zadovoljni nama, ruši nam se doslovno naša ideja postojanja. Taj osjećaj izuzetno boli i takav život prožet je konstantnim strahom. Ideja da biste mogli izgubiti osobu kroz koju definirate sebe izaziva u Vama ogroman strah.

  • Uspostavljanje kontrole

    Uspostavljanje kontrole

    12.11.2012

    Ponekad nam se dogodi da uspješno prevladamo neki problem u životu i nastavimo dalje sa svojim životom. No, ako se radilo o velikom stresu, zapamtimo taj osjećaj i on u budućnosti funkcionira kao okidač za prvotno teško iskustvo.

  • Ispitna anksioznost

    Ispitna anksioznost

    07.11.2012

    Anksioznost pred usmeno ispitivanje česta je pojava, a profesori ponekad nemaju razumijevanja za takve teškoće. Simptomi koji se vežu uz anksioznost su psihološke i fiziološke naravi. Psihološki simptomi su pretjerana plašljivost i strepnja, osjećaj unutrašnje napetosti ili nemira, oslabljena koncentracija, razdražljivost, pojačana osjetljivost na buku, oslabljeno pamćenje.

  • Budim se noću

    Budim se noću

    02.11.2012

    Spavanje se odvija u pet faza. Prve dvije su faze laganog sna, a druge dvije dubokog sna. Peta faza je takozvana REM faza u kojoj sanjamo. Tokom noći prolazimo kroz svih pet faza spavanja četiri do pet puta. Duboki san nam je potreban da bismo se ujutro osjećali svježima i odmornima, a REM san je važan za stvaranje dugoročnog pamćenja.

  • U potrazi za partnerom

    U potrazi za partnerom

    29.10.2012

    Teško je kad su svi ljudi s kojima se družimo u ljubavnim odnosima, a mi već duže vrijeme nikako da nađemo partnera. Ponekad su naša očekivanja previsoka, teško stječemo povjerenje, a ponekad tražimo na krivom mjestu. Odabir partnera velika je odluka u životu i ne treba se žuriti s njom niti ju doživljavati okolo.

  • Osjećam se usamljeno

    Osjećam se usamljeno

    18.10.2012

    Međusobni odnosi često su komplicirani sami po sebi. Dodatnu težinu unosi nedostatak iskrene komunikacije. Ponekad nam se čini da je neka situacija nepovoljna za nas, a radi se samo o našem dojmu. Također, važno je imati na umu efekt samoispunjavajućeg proročanstva.

  • Brzopletost u govoru

    Brzopletost u govoru

    06.10.2012

    U osnovi brzopletosti je kratki raspon pažnje, a i ta fluktuirajuća pažnja, ukoliko se osoba ne koncentrira, nije jako intenzivna. Nered u govoru posljedica je nereda u mislima, ali da bismo ga prepoznali mora se nekako očitovati. Često se očituje u vidu izvjesne kaotičnosti, brzog prijelaza s jedne misli na drugu, nedovoljnog ograničavanja osnovne ideje, nemogućnosti razrade osnovne misli, čudnih asocijacija koje su ravnopravne po važnosti osnovnoj ideji te nemogućnosti koncentracije na bitno.

  • Kako dalje nakon iznenadnog prekida?

    Kako dalje nakon iznenadnog prekida?

    05.10.2012

    Nagli prekid ljubavnog odnosa vrlo je teško i stresno životno iskustvo. Samo poznavanje razloga prekida može nam olakšati proces tugovanja, no svaki prekid je gubitak te iza njega slijedi tugovanje koje je često bolno iskustvo. To je prirodan proces koji se odvija nakon gubitka bliske osobe, pogotovo ako je ona bila veliki dio našega života kao što je to u ljubavnim odnosima.

Na kauču – pitajte psihologa

(25)
Teškoće s izgovorom

Teškoće s izgovorom

Frikative i afrikate možete sami vježbati pred ogledalom, kao i glas R, tako da auditivno i vizualno možete pratiti samu realizaciju glasova. Kod glasova SZC su usne raširene u "blagi osmijeh", a kod glasova ŠŽČĆĐDž su usne skupljene u položaj "poljupca".

Tugovanje i prekid veze

Tugovanje i prekid veze

Svaki gubitak je težak i puno nam znači, neovisno radi li se o gubitku dragog predmeta, rastanku, smrti bliske osobe. Emocije koje prate gubitak “troše” puno naše energije te je važno uzeti si dovoljno vremena za odmor, dovoljno spavati, ne natrpavati se s puno posla...

Žrtva sam mobbinga na poslu

Žrtva sam mobbinga na poslu

Biti izložen takvoj vrsti nepravde i nemati mogućnost zauzeti se za sebe da to ima i neke rezultate može biti i vrlo pasno za Vaše psihičko i fizičko zdravlje te je odluka da se maknete iz takve radne sredine vrlo hrabra i korisna za Vas.

Nastupi i trema

Nastupi i trema

Trema je u biti korisna jer omogućuje organizmu pojačanu aktivaciju, adrenalin unosi dodatnu energiju i pomaže nam da se bolje fokusiramo na ono što radimo i damo sve od sebe. No, problem nastaje kad trema postaje toliko velika da stvara tjeskobu i osjećaj anksioznosti.

Postajem bezvoljna i umorna?!

Postajem bezvoljna i umorna?!

Naglo i bez nekog konkretnog povoda naći se u stanju koje opisujete može biti jako uznemirujuće i zabrinjavajuće te vrlo teško. Samim time što nemate motivacije ni za čime, čak i kad se radi o stvarima koje vas vesele, teško je samostalno se izvući iz svega...

Razvoj govora kod male djece

Razvoj govora kod male djece

Unutar kronološke dobi od 2 do 3 godine dijete bi trebalo moći ponoviti rečenicu sastavljenu od dvije riječi, razumjeti razlike unutar značenja veliko-malo, gore-dolje, u-na. Nadalje, pravilno izgovarati sve samoglasnike te suglasnike P,M,N,J,T,D,K,G,V,L,F,C.

Stranica 1 od 5

Pretraži INSIDEOUT

Pretraži

InsideOUT Klub

Prijavite se i uživajte u brojnim pogodnostima!

Prijavi me