• Najuspješnija kombinacija za grupni rad

    Najuspješnija kombinacija za grupni rad

    20.08.2013

    Kad razmišljamo o inteligenciji neke grupe, doživljavamo ju kao zbroj inteligencije svih članova te grupe. No, pokazalo se da je povezanost inteligencije pojedinaca i grupe vrlo mala. Većoj grupnoj inteligenciji pridonosi veći broj žena u grupi.

  • Strategije nošenja s teškim ljudima na poslu

    Strategije nošenja s teškim ljudima na poslu

    13.05.2013

    „Što je dobar čovjek no učitelj lošeg čovjeka? Što je loš čovjek no posao dobrog čovjeka? Ako ovo ne razumijete, izgubit ćete sebe, bez obzira koliko bili inteligentni. To je velika tajna.“

    Lao Tzu

  • Emocije kao predmet spoticanja u pregovorima

    Emocije kao predmet spoticanja u pregovorima

    03.05.2013

    Ljudi se međusobno razlikuju u vještini pregovaranja. Pokazalo se da su ljudi koji su jako uspješni u pregovaranju ponajviše dobri slušači. Stoga nije čudno da nisu svi „moćnici“ izvrsni pregovarači. Osim što su  vještiji  u pozornom slušanju drugih ljudi, ljudi na nižim pozicijama su naučili biti kreativniji u pregovaranju jer im je potreban veći trud kako bi se izborili za svoje ideje i stavove.

  • Izazov je jedan od glavnih pokretača u poslu

    Izazov je jedan od glavnih pokretača u poslu

    18.03.2013

    Za sve što radimo potreban nam je razlog, odnosno motivacija. Potrebe koje zadovoljavamo obavljajući neki posao ili izvodeći neko ponašanje mogu biti vrlo različite. Možemo biti motivirani iznutra, da nas vuče strast ili užitak u poslu, ili izvana, da nas vuče zarada. Motiv koji često zaboravljamo, a vrlo je vrijedan, je upravo izazov. Pokazalo se da kad nam je neki posao izazovan, lakše ćemo se i bolje koncentrirati na samu izvedbu te obaviti posao efikasnije nego da nije bilo izazova.

  • Priča kao sredstvo persuazije

    Priča kao sredstvo persuazije

    31.10.2012

    Često nam se događa da imamo dobru ideju i ne znamo kako ju prezentirati da ju drugi prihvate i podrže nas u našem cilju. Pokazalo se da je pričanje priče jako dobra metoda da uvjerimo druge ljude u vrijednost naše ideje te da ona postane i njihov unutarnji cilj.

  • Je li moguće razviti i zadržati prijateljstvo na poslu?

    Je li moguće razviti i zadržati prijateljstvo na poslu?

    04.06.2012

    Jesu li prijateljstva koja steknemo na poslu ista kao i ona izvan njega? Ako jesu, zašto s prijateljima iz radne sredine često izgubimo kontakt kad promijenimo poziciju ili tvrtku? 

     

  • Zauzmimo se za sebe

    Zauzmimo se za sebe

    10.05.2012

    Kad dobijemo radni zadatak s kojim se ne slažemo, uglavnom mrmljamo sebi u bradu. Pod uvjetom da možemo argumentirati u čemu je problem, ne bismo trebali šutjeti.

  • Kako pomoći i sebi i šefu

    Kako pomoći i sebi i šefu

    24.02.2012

    Da bismo lakše i bolje radili, trebamo svladati vještine upravljanja odnosa sa šefom. Za to trebamo analizirati šefa, što će nam pomoći da bolje razumijemo njegove poteze.

  •  Upravljanje (odnosa sa) šefom

    Upravljanje (odnosa sa) šefom

    18.02.2012

    Nisu svi šefovi nerazumni, preambiciozni strojevi koji nemaju razumijevanja za zaposlenike, kao što ni sve šefice nisu vragovi koji nose Pradu. 

  • Motivirajte se iz dana u dan

    Motivirajte se iz dana u dan

    19.01.2012

    Velik dio dana, a onda i života, provodimo radeći. Mora li to biti mukotrpno? Možemo li uživati u radnom tjednu? Kad nam ponestane motivacije, potražimo je!

Odnosi na poslu

(11)
Najuspješnija kombinacija za grupni rad

Najuspješnija kombinacija za grupni rad

Kad razmišljamo o inteligenciji neke grupe, doživljavamo ju kao zbroj inteligencije svih članova te grupe. No, pokazalo se da je povezanost inteligencije pojedinaca i grupe vrlo mala. Većoj grupnoj inteligenciji pridonosi veći broj žena u grupi.

Strategije nošenja s teškim ljudima na poslu

Strategije nošenja s teškim ljudima na poslu

„Što je dobar čovjek no učitelj lošeg čovjeka? Što je loš čovjek no posao dobrog čovjeka? Ako ovo ne razumijete, izgubit ćete sebe, bez obzira koliko bili inteligentni. To je velika tajna.“ Lao Tzu

Emocije kao predmet spoticanja u pregovorima

Emocije kao predmet spoticanja u pregovorima

Ljudi se međusobno razlikuju u vještini pregovaranja. Pokazalo se da su ljudi koji su jako uspješni u pregovaranju ponajviše dobri slušači. Stoga nije čudno da nisu svi „moćnici“ izvrsni pregovarači. Osim što su ...

Izazov je jedan od glavnih pokretača u poslu

Izazov je jedan od glavnih pokretača u poslu

Za sve što radimo potreban nam je razlog, odnosno motivacija. Potrebe koje zadovoljavamo obavljajući neki posao ili izvodeći neko ponašanje mogu biti vrlo različite. Možemo biti motivirani iznutra, da nas vuče strast ili užitak u poslu, ili izvana, da nas...

Priča kao sredstvo persuazije

Priča kao sredstvo persuazije

Često nam se događa da imamo dobru ideju i ne znamo kako ju prezentirati da ju drugi prihvate i podrže nas u našem cilju. Pokazalo se da je pričanje priče jako dobra metoda da uvjerimo druge ljude u vrijednost naše ideje te da ona postane i njihov unutarnji cilj.

Je li moguće razviti i zadržati prijateljstvo na poslu?

Je li moguće razviti i zadržati prijateljstvo na poslu?

Jesu li prijateljstva koja steknemo na poslu ista kao i ona izvan njega? Ako jesu, zašto s prijateljima iz radne sredine često izgubimo kontakt kad promijenimo poziciju ili tvrtku?   

Stranica 1 od 2

Pretraži INSIDEOUT

Pretraži

InsideOUT Klub

Prijavite se i uživajte u brojnim pogodnostima!

Prijavi me